Interim (Sales) Management

Geen situatie is hetzelfde en onze aanpak is dus altijd maatwerk. Samen met de opdrachtgever bepalen we wat er nodig is, door te luisteren naar wat er gezegd wordt, maar ook naar wat er niet gezegd wordt.  

Continuïteit is belangrijk binnen uw organisatie, zeker op die plekken waar er contact met de klant is, bijvoorbeeld binnen sales en/of de klantenservice.

SalesRESPECT® is in deze situaties beschikbaar om uw organisatie te ondersteunen in uw tijdelijke behoefte aan meer capaciteit.  

Door onze ervaring met een diversiteit aan opdrachten en opdrachtgevers zijn wij in staat om de materie snel te doorgronden en resultaten te behalen voor uw organisatie.  

Welke interim diensten kunnen wij vervullen?

  • Tijdelijk aansturen van (Sales) Teams
  • Uitvoering geven aan verander- en/of verbeter trajecten
  • Consultancy trajecten op het gebied van strategie en Sales
  • Opzetten van een Learning Management System (LMS)
  • Opzetten van een Sales Academy    

Waarom kiest een organisatie voor Interim Management?  

  • Overbruggen van de (tijdelijke) afwezigheid van collega’s door ziekte, zwangerschap etc.
  • Snelle groei van de organisatie 
  • Ondersteuning bij tijdelijke projecten
  • Uitvoeren van ingrijpende veranderingsprocessen
  • Vergroten van de kennis en/of ervaring binnen de organisatie  

Voordelen van Interim Management?

  • Flexibiliteit
  • Lagere kosten  
  • Snelle beschikbaarheid
  • Objectieve blik

Belangrijke kwaliteiten van de SalesRESPECT® Interim (Sales) Manager?   

  • Maakt snel “klik” met de organisatie
  • Duidelijk in de communicatie
  • Kan problemen helder analyseren
  • Kan goed luisteren 
  • Heeft gevoel voor de organisatiestructuur en (ongeschreven) regels
  • Handelt betrouwbaar en RESPECT-vol 

Misschien twijfelt u nog en weet u nog niet zeker of Interim (Sales) Management de juiste oplossing voor u is? Neem contact met ons op.